دوره آموزش سئو و به همراه اسرار برتر سئو

Wiki Article

اول سراغ دستورالعمل‌ها و مطالب تایید شده از طرف گوگل بروید. کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموخته‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

دوما مدرس این دوره از بهترین متد برای انتقال تجربه خودش به شما استفاده میکنه و دقیقا روش منحصر به فرد آموزش تعاملی رو به کار میبره که بر طبق آمار میزان رضایت از برگزاری دوره در حدود ۹۰ درصد و بیشتر بوده ...

مثلاً اهمیت محتوای مفید همیشه در اولویت گوگل بوده و هست. هیچ وقت این دیدگاه تغییر نکرده است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد . کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

برای مثال وقتی کاربران در صفحۀ نتایج سومین نتیجه را به اولین نتیجه ترجیح می‌دهند، یا بعد از ورود به یک صفحه فوراً آن را می‌بندند، به گوگل این پیغام را می‌دهند که این صفحه با جستجوی من مرتبط نبود یا محتوای خوبی نداشت.

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

» بخوانید یا از «سری آموزشی لینک بیلدینگ برای افراد مبتدی» استفاده کنید.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

من در زیردامنه سایتم دارم ویدئوهایی از یوتیوب دانلود میکنم و انتقال میدم به هاست خودم.

شما می‌توانید تمام لینک‌های اسپم را پاک کنید و دوباره از راه درست اقدام به لینک‌سازی کنید.

دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست.

به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد.
سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.

خب، برای انجام سئوی داخلی سایت دقیقاً باید چه‌کار کنیم؟ نظر من این است که از چک لیست جادویی سئوی داخلی استفاده کنید!

رقابت کردن برای این افراد لذت بخش است، زیرا باید به طور مداوم رقبای خود را رصد کرده و سطح خود را در قیاس با آنها قرار دهند.

اگر به شما بگویند گوگل کتاب آموزش سئو نوشته است آن را نمی‌خوانید؟ شاید باور نکنید ولی گوگل این کتاب را نوشته است.

یه محتوا رو در نظر بگیرید که فقط از کلمات تشکیل شده باشه و نه جمله اگر این محتوا از سایت های خارجی با گوگل ترنسلیت ترجمه بشه و در سایت خودمان قرار بگیره آیا از طرف گوگل کپی کار شناخته میشیم؟

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

منظور از سئوی کلاه سفید تکنیک‌هایی است که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع پیدا کند.

وبسایتی که در نتایج نخست یا حداقل صفحه اول نتایح جستجو دیده نمی‌شود دقیقاً وضعیت مشابهی با انسان گیر افتاده ته چاه دارد.

همین مسئله باعث می‌شود تا همیشه نیاز به رسیدگی به سئوی سایت داشته باشید و برای بالا ماندن سایت، باید فعالیت‌های سئو نظیر تولید محتوا و لینک‌سازی انجام دهید.

الگوریتم پاندای گوگل روی محتوای متنی صفحات حساس است و متن‌های کپی شده، پر از تبلیغات و محتواهای بی‌کیفیت او را به شدت عصبانی می‌کند.

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان می‌دهد. فکر می‌کنم اينجا در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

توانایی این را دارند که صبور باشند و ابهام را تحمل کنند، زیرا در این مسیر شغلی نتایج کارها و تلاشهایی که کرده اند در بلند مدت دیده میشود.

Report this wiki page