دوره آموزش سئو و به همراه 5 تکنیک ساده برای آموزش سئو

Wiki Article

سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.

۴۶ ساعت آموزش تخصصی + ۲۱ ساعت آموزش مهارت‌های نرم جلسات تخصصی: یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰)

در بازار رقابتی امروز، ارزش سئو بیشتر از همیشه است. میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال پاسخ سؤالات خود یا به دنبال حل مشکلات خود هستند و این کار را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اگر شما یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند.

بک‌لینک به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایت و محتوای لینک دهنده کمک زیادی نمی‌کنه و حتی امکان داره آسیب هم بزنه. در کل رپرتاژ بهترین روش گرفتن بک‌لینک هست.

اکنون می‌توانید به کسی که از شما می‌پرسد سئو چیست، از لحاظ معنایی پاسخ دهید اما در ادامه به طور کامل به توضیح آن می‌پردازیم.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

شما به کمک بهینه‌سازی صفحات سایت خود می‌توانید در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه عالی قرار بگیرید. سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

گوگل قوانین خاص خود را دارد و برای رسیدن به رتبه‌های اول، باید حتماً آن‌ها را رعایت کنید. گاهی اوقات افراد با دور زدن قوانین گوگل، سعی در رسیدن به رتبه‌های اول دارند. گاهی اوقات هم این اتفاق می‌افتد که اصطلاحاً به آن سئوی کلاه سیاه گفته می‌شود.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

سئو نیازمند هزینه کردن است! هزینه تنها پول نیست و باید برای آن زمان و انرژی هم مصرف کنید. به همین دلیل پیش از آن که بخواهید برای استفاده از سئو تصمیم بگیرید، باید ببینید که مزایای آن می‌تواند به تصمیم‌گیری شما کمک کند یا خیر.
معمولا کامنت نمی گذارم. مگر وقتی که ذوق زده شوم و وظیفه خودم بدونم که از یک کار خوب قدردانی کنم. دمتون گرم

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم.

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

حضور و فعایت در شبکه‌های اجتماعی دو مزیت بزرگ برای شما دارد.

منظور از سئوی کلاه سفید تکنیک‌هایی است که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع پیدا کند.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید.

پس در زمان طراحی سایت این نکته را حتماً لحاظ کنید و سایتی طراحی کنید که ریسپانسیو باشد.

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند.

سئو کلاه سفید در نهایت نتیجه مطلوبی برای توضيحات بيشتر سایت شما رقم خواهد زد، اما به زمان زیادی برای رسیدن به آن مرحله نیاز دارید. یعنی شما برای جلو افتادن از رقبای خود باید زمان و تلاش بیشتری انجام دهید. برای آسان‌تر شدن سئو سایت می‌توان از انواع دیگری از سئو استفاده کرد که انرژی و زمان کمتری از شما می‌گیرند. در ادامه این روش‌ها را نام می بریم.

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.

Report this wiki page