دوره آموزش سئو و به همراه حقایقی درباره دوره سئو فاش شد

Wiki Article

واقعا لایق بهترینها هستید و امیدوارم مثل همیشه موفق باشید در تمام زمینه ها

گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس از جمله ابزارهایی هستند که می‌توانند به شما در سئو فنی کمک کنند.

در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد.

رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین ابزارهای گوگل است. اگر هدف شما حرفه‌ای شدن استفاده از این ابزار را به خوبی یاد بگیرید.

باید گفت که فعالیت‌هایی به نام سئو باعث می‌شود که این سایت‌ها به صفحه اول و سایت‌های اول گوگل پس از سرچ برسند. این سایت‌ها می‌توانند درآمد بسیار بالایی داشته باشند چرا که بازدید آن‌ها از همه بیشتر است. حال که با معنای سئو آشنا شدید مطالب بیشتری در رابطه با این موضوع و همچنین آموزش سئو به زبان ساده در ادامه این مطلب برای شما ذکر خواهیم کرد.

برترین افزونه‌های کروم که برای سئو سایت به آن‌ها نیاز دارید

حال دیگر تا حدود زیادی می‌دانید که سئو چیست و دلیل سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها بر روی آن به چه علت است اما به خاطر داشته باشید که هنوز مفاهیم و نکات بسیاری زیادی برای داشتن یک سئوی خوب وجود دارد که باید آن‌ها را هم یاد بگیرید. همچنین خوب است بدانید که تاثیر سئو در کسب و کار آنلاین موضوعی قابل چشم پوشی نیست و به شدت مهم است. حالا با دانستن نکات فوق، ساده‌تر از قبل می‌توانید به دنبال یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های تخصصی‌تری از علم سئو باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به نتیجه‌ی دلخواه برسانید یا از این بستر پرجمعیت، برای معرفی برند خود استفاده کنید.

ما تجربه‌های خودمان را در چندین مقاله منتشر کرده‌ایم. مقالاتی که مبتنی بر منابع معتبر و تجربه هستند و مهم‌تر از همه سعی کردیم به زبان ساده برای همه قابل درک باشند.

اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند.

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.
حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود. سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند.

تکنیک‌ها و توصیه‌های سئو براساس موضوع کار متغیر هستند. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

به بیان ساده سئو به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید بر روی سایت شما انجام گیرد تا رتبه‌ی سایت شما بهتر شود. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که باید در سایت خود پیاده کنید شامل طراحی بهینه سایت، استراتژی صحیح محتوا و تولید محتوا ارزشمند می‌باشد که جز اساسی‌ترین موارد در بهینه‌سازی یک سایت می‌باشند.

تمام این مقالات را می‌توانید در بخش آکادمی سئو ببینید و مطالعه کنید.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

با این حال، سئو نسبت به سایر روش‌های اقتصادی بسیار ارزان‌تر است و با یک بار هزینه کردن نتیجه آن را همیشه می‌بینید. البته سئو تنها یک بار نیست و باید همیشه به آن رسیدگی کنید تا رتبه عالی خود را از دست ندهید.

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

وبسایتی که در نتایج نخست یا حداقل صفحه اول نتایح جستجو دیده نمی‌شود دقیقاً وضعیت مشابهی با انسان گیر افتاده ته چاه دارد.

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ مدرس آموزش سئو اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

در این مقاله یک تکنیک بسیار کاربردی و البته ساده را به شما معرفی میکنیم تا شانس کسب جایگاه برای مقال ...

در جلسات بعدی به تنظیمات سئو سایت، تولید محتوا، نقش شبکه های اجتماعی در سئو و نکات کلیدی مهم در سایت برای موتورهای جستجو می پردازد.

Report this wiki page